simulere planar interdigital kondensatorer bruker HFSS!

A

abhi_kolkata

Guest
hei,

Jeg prøvde å simulere planar interdigital kondensatorer bruker ansoft HFSS.but så
jeg er relativt ny på hfss, jeg er ikke i stand til å bygge og simulere (nøyaktig) den interdigital kondensatoren (IDC) structure.does noen har erfaring med dem og kunne plz dele noen opplæringen eller hfss filer eller prosjekt filer (med enkelte detaljer spesifikasjonene), slik at jeg kan atleast kunne simulere IDC med noen nøyaktighet.

Jeg trenger litt hjelp veldig raskt! så fall ønsker å vente på svar.

med hensyn

abhi

hei,

noen plz hjelpe meg med dette problemet.Jeg trenger virkelig å vite det, nødstilfeller for prosjektet mitt work.any råd vil bli verdsatt.

med hensyn
abhi

hei

generelt i hfss for design capacitances vi har problem, men vanligvis kan vi simulere capacitace med en grense tilstand flyet.
må du først inn der du vil ha Capacitance tegne en squre flyet, og deretter velger dette flyet og assigne samlet RLC Boundary til det.Du kan simulere den reelle Capacitance med R og C (du kan få ESR fra catalog at hver fabrikk har det)

Jeg har meget gode svar på måling og teori for combline filter med designet

med vennlig hilsen

hi fredy,

kanne u plz sende meg noen opplæringen eller noen av ur-filer (hvis det er mulig) på kondensatoren (IDC) simulering i hfss, så det blir klart for meg.

med hensyn
abhi

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back