Simulert DAQ i LabVIEW 6

N

nitr8

Guest
Hei,
Does noen vite hvor er den simulerte daq i LabVIEW 6.Jeg synes det har blitt ekskludert fra den.
Er det en måte å legge det.

nitr8 når du bestille CD fra ni.com du få to CD-en inneholder
6i de andre som er oppkalt instrupedia inneholder demo simulert programvare
på LabVIEW 6.0.1 i at du kan finne DAQ.Goodluck
Ts

I insrupedia cd den simulerte daq er inkludert som en egen installasjon eller må jeg installere LabVIEW i cd for å få simulert daq.

No har du ikke for.Men hvis den spør om du gjør det, så tror jeg du skal.Siden LabVIEW er et generelt programing språk, og hvis du vet signal, kan du skrive din egen simuleringer ganske lett.

Jeg ønsker ikke å installere prøveversjonen av LabVIEW å få simulert DAQ.Jeg har allerede LabVIEW 6 installert.
Det bør være en annen måte å legge det.Jeg
er ikke en ekspert, og jeg kan ikke skrive min egen simuleringer.Jeg kan ikke synes å finne det i instrupedia cd.
Simulert Daq er installert som standard i LabVIEW student versjon siden studenter ikke har råd til å kjøpe daq bord slik at de kan bruke simulert daq stedet.

Kom igjen folkens noen kanskje vet svaret.LabVIEW er usless til meg med den simulerte daq.[Denne meldingen ble endret av: nitr8 på 2001-08-25 22:36]

hi guys,
det er mange ting om NI produkter som Labview6i, HiQ, IMAQ, DAQ, Measurement Studio og ActiveX på Frontier server i hotline.
24.1.213.10

takket Frontier og opplasteren for deling.

Med vennlig hilsen

Hei,
Slik kobler du til Frontier server i hotline.Vennligst hjelp meg.Takk

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back