Simulink blind kildesortering

A

Adam Chapman

Guest
Er det noen som vet om en Simulink modell som kan lese et lydspor og trekke stemmen / gitar etc. bruker blind kildesortering? Jeg har forsøkt å lage et skript for å gjøre dette i matlab, men jeg forventer Simulink ville være mye raskere. Eventuelle hjelpe ville være verdsatt ....... ekstremt!

inkludere din favoritt musikk i. wav-format, og du er satt (name it test.wav)

Hei, Takk for å sende meg filen, men når jeg prøver og åpne stereo.rar filen med matlab, jeg bare får en masse morsomme figurer i en editor vinduet som popper opp. Kan du prøve og kjøre den på datamaskinen din for å se om det fungerer, eller fortelle meg hvordan du kjører programmet riktig? Jeg bruker matlab versjon 6.5, kanskje du bruker en oppdatert versjon Thanks Adam

Hei, Kjør Simulink-modellen fil (med. MDL filtype) ikke M-fil eller filen med. M ext. Enjoy .. [Size = 2] [color = # 999999] Lagt etter 1 minutt: [/color] [/size] Jeg brukte også MATLAB 6.5 med service pack

Jeg har en fil som heter stereo.rar Hvordan kjører jeg det? beklager hvis jeg blir dum ... kan du fortelle meg hva jeg skal skrive i matlab kommando vinduet for å kjøre programmet? Adam

OK, heres prosedyren, må du først sette en lydfil (i. Wav-format) i stereo katalogen, på MATLAB se etter simulik knappen og kjøre, åpner filen som heter au_dio_equal_mod.mdl fil og kjøre denne Simulink-modellen. (Når du kjører denne, bør du få en UI equalizer spratt ut i et nytt vindu)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back