simultenious sims gjennom ADE

V

venn

Guest
Jeg har en lang spekter simulering kjører gjennom ADE.Jeg prøvde å kjøre en annen hspice sim gjennom en egen ADE vindu men jeg er ikke i stand til å kjøre den.Er dette muligens på grunn av ADE lisens problemer?Er det et arbeid rundt for å kjøre simultenious sims?

Creative ogłaszając swój nowy produkt, przyrównał go cenowo do biletu w klubach na Ibizie, czyli koszt około 30-40 euro. W myśl ''zrób imprezę na powietrzu'' (także na plaży) wypuścił niedrogi, przenośny głośnik o małych gabarytach. Woof marki Creative mieści się w dłoni, więc możemy się z nim łatwo przemieszczać z miejsca na miejsce. Funkcja podłą...

Read more...

ja,
kjører hspice i ADE trenger hspice lisens for grensesnittet til CDS.
Spesielt, I ic5141, kan du bruke hspiceD, men som fortsatt trenger en lisens til støtte for grensesnittet mellom dem.

kan du kjøre mange jobber kontinuerlig .. men hvis du har nok lisens .. du kan kjøre simuleringene i batch-modus .. ved å gjøre som dette ..

ADE Window ...

Oppsett ---) Simulator/Directory/Host/---) Deretter velger simulatoren spekter eller hva du har og velg så prosjektet katalogen .... da kan du finne Host Mode .. alltid du har markert lokale ... for denne batch-modus simulering du klikker distribuert .. ved å gjøre dette vil du kunne sende inn oppgaven automatisk eller manuelt kan du sende jobben .. parallellkoblet ... når jobben er over, vil den automatisk mail plasseringen av resultatet. .

hvis du ikke klikke Auto Job sende inn .... du kan skrive inn navnet på simulering og du går til resultatene, og velg navnet på simulering som du har kjørt.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back