Sinus bølge inverter med lukket belastning regulering

I

irfan42

Guest
Kjære alle, jeg har gjort sinus bølge inverter som fungerer fint, men når jeg setter Load på det, er det utgangsspenning minker, så jeg øker amplituden av sinus bølge fra bubba oscillator deretter utgangsspenningen øker, nå mitt spørsmål er at hvordan kan jeg gjøre dette automatisk gjennom en sammenlignende IC eller annen teknikk kan du fortelle meg at jeg skal vente på svar. Regards, Irfan Hussain Ibn Khaldun SYSTEMS 65-C, 2nd Floor Defence kommersielle området 'A' DHA, fase-II Karachi-75500 Pakistan. E-post: irfan@ibnkhaldun.com.pk Hjemmeside: www.ibnkhaldun.com.pk Cell: 92 (0) 344 3051331

En FET brukes i Wien Bridge sinus-bølge oscillator for å gjøre produksjonen nivået konstant. Den FET er en automatisk nivåregulering. Er din omformeren ved hjelp av en sinus-bølge kjøre en forsterker? Deretter avfall mye strøm gjør varme. En modifisert sinus-bølge inverter (faktisk det er en modifisert kvadrat-bølge) og en PWM ren sinus-bølge inverter korrigerer sin produksjon og bruker DC for å endre bredden av sin pulser For spenning kontroll.

[color = blue] Hei Irfan, Vennligst kontakt meg på min e-post adresse [/color]

Kan du vise meg hvordan å endre utgående sinusbølge omformeren til DC skjema for å kontrollere dutycycle eller utgangsspenningen? Jeg har prøv å bruke fullbridge rectifier men mislykkes i å gjøre det. Har du anyidea om det? Thanks ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back