Sjekk min 16X64 ledet MMD:)

here we go igjen ...... ved en feiltagelse har jeg trykker to ganger send-knappen .... dette msg er postet to ganger, kan b dvs hvorfor moderator del på linken ... ne veier her vi går igjen [url = http://www.youtube.com/watch?v=VAjkX-QueZI] YouTube - 16X64 ledet matrix [/url]

Hei folkens! Jeg er ferdig med en del av mine ledet MMD ...... trenger kommentarer fra dere hilsen
Ok .. først komplimenter om en god nyskapende og iøynefallende design. Animasjoner ser bra ut. Ok .. neste kommer til kritikerne .. Når bokstavene er vist i full matrix, ser ut strukket. Den collumn lengde enkelt bokstav kan økes. Viser prosjektet i Youtube er akkurat som viser det i en lukket boks. Det er mye prosjekter på Youtube. Hvis det ditt eget prosjekt, kan du legge detaljene, skjemaer, eller kodene, hvis har en intensjon om å dele noe om det samme. Eller det har ingenting å gjøre med mikrokontrollere eller sagt forumet seksjon, men Advertising.

ja det er min egen prosjektet!! som allot av folk ønsker er å gjøre MMD de kan få ideen om animasjoner etc. vedrørende col len jeg ta det som et forslag jeg vil se på saken wht jeg kan gjøre. Jeg vet at deres 1000 av MMD prosjekter i you tube min er 1001. alle er velkommen og PM meg hvis han har noen spørsmål angående programmering og skjemaer. BTW dette MMD er basert på PIC18f452. IT er ingenting å gjøre med Advertising

alle er velkommen og PM meg hvis han har noen spørsmål angående programmering og skjemaer. BTW dette MMD er basert på PIC18f452. IT er ingenting å gjøre med Advertising
Privat deling er ikke tillatt i dette forumet. Det ville være bedre hvis du deler noe i det offentlige selv.

Jeg vet at deres 1000 av MMD prosjekter i you tube min er 1001. IT er ingenting å gjøre med Advertising
Hvis din i 1001, og andre prosjekt har ingenting spesielt. Og ja .. vi ikke enetertain private deling her. Hvis du ikke dele noen detaljer om prosjektet, dets naturligvis en annonse, og dermed din mest er nå flyttet ... [COLOR = "Red"] [SIZE = "4"] Ta dette som en pre-advarsel. Neste gang jeg ser slike innlegg om din "produkter", i vanlig forum uten detaljer eller relaterte filer, vil du bli advart / utestengt. [/SIZE] [/color]

jeg har deleated mitt alle innlegg ..................... og hvis du ikke enetertain private deler da fullføre dette alternativet.

i dont vite hvorfor swepermoderator ta det så personlig ......

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back