Skannet bilde av PCB til Eagle - er det mulig?

M

moratm

Guest
Hei, Vet noen hvordan å konvertere et skannet bilde av en PCB til en ørn fil? Thanks.

Hei, er alt jeg finner i Cadsoft noen verktøy, men demo, navn: elektroverktøy 409 noen vet hvor laste ned et verktøy som dette i fullversjonen, vennligst send meg o PM Elekpc

Hei, jeg har en arbeidsgruppe patch vor denne versjonen (PowerTools 4,09). Hvis du ønsker at proggy, pm til meg. -Møtte-: P

så vidt jeg vet det er en ULP (User Language Program) for dette formålet kan du importere tegninger til pcb de vil være på lag nummer> 200, men sporene vil ikke bli virkelige baner dette er bare bra for å sette en logo på pcb

bmp2 eagle.zip inneholder to versjoner, kan jeg ikke huske hvilken jeg brukte. prøve det med Avery små bmp-fil, tar det lang tid selv på en rask pc. men husker hva Tomaz sa: dette er bare bra for å sette en logo på pcb, kan du ikke opprette en arbeidsgruppe PCB-fil. nyte.

@ Moratm og @ tech1: Jeg er nysgjerrig, pls fortelle meg hvorfor du ønsker å gjøre det i øyeblikket ser jeg ingen grunner, fordi: 1. du vil ikke ha noen skjematisk 2. hvis du vil opprette Gerber utgang for produksjon, er det bedre å la boardhouse la skanning pls gjør meg beskjed

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back