Slik endrer digital FM-mottaker frekvensområde?

M

MKW

Guest
Vennligst jeg ville like å vite, hvis mulig endre driften frekvensen til det digitale FM-mottaker.
Jeg har kjøpt en Microsystem (CD-spiller FM / AM-mottaker Cassete Player) på Japan, og FM-frekvens på at coutry er 76Mhz ~ 90MHz, men nå er jeg bor på forskjellige coutry når FM frekvensområdet er 88MHz ~ 108MHz, og mange stasjoner er ikke mottatt, selvfølgelig.
Den tunner er digital, (endres med trykk-knapp)
Modellen er CD8545 av Philips.
Takk på forhånd.
MKW

Dette er et spørsmål som bare Philips kan svare på.Mottakeren har propably en Phase Locked Loop og hvis VCO av loopen kan dekke det aktuelle frekvensområdet de skal være i stand til å omprogrammere den nye frekvenser.Samme gjelder med front RF-filtre og RF forsterker.Hvis disse dekker frekvensområdet fint, hvis de ikke trenger å endre / retune dem.Sannsynligvis kan det koste deg mer å sende den tilbake (dersom dette er mulig) i stedet for å kjøpe en ny.

Lykke til
Cross

Hvis et lignende produkt selges hvor du er, de er antagelig programmeres av stikker noen maskinvare biter.Sida inne for synthesizer chip og se om det er noen pinner som ser ut som de kan settes høyt eller lavt med jumpers.

Ham utstyr gjøres på samme måte med biter å sette landet de selges i.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back