Slik kjører en pnoise analysen for PFD CHP

R

riddere

Guest
Jeg ønsker å gjøre fase støy analyse av hele PLL.Og prøve å
få de forskjellige delene fase støy separat.
En PSS pnoise ble gjort for min PFD pluss CHP.Den innganger av PFD er to clk som gjorde CHP output gjennomsnittlig gjeldende nær 0 simulere pll låse staten.
Utdataene koble til LPF.And jeg måle spenning av CHP utgang.
Den resutls viser at fase støy er svært stor.Rundt-10-DBC (at) 1 kHz.

Jeg tror det er noe galt.

Jeg sjekke tråden http://www.designers-guide.org/Forum/YaBB.pl?num=1036525104/0

Så jeg kan ikke bruke direkte tomten fase støy.Så jeg er forvirret hvordan du angir pnoise analyse på denne simualtion?særlig det siste elementet (jitter, modulated kilde .......)

Takk.

Det er ikke riktig å se på pnoise av signal på LPF.Som signal styrke (operatør) selv blir så mindre, er det bundet til å vise utrolig støy tall.Måten jeg gjør det, er å koble en enkelt puls kilde til både PFD innganger. Koble utgangen av CP til en spenning kilde til mellomtonehøyttaler spenning (uten LPF) og ser på dagens støy på spenningen kilde i stabil tilstand .Dette er beløpet av støy i CP legger til LPF hver syklus.
Du kan arbeide denne støyen bakover ta det til PLL skriving og deretter multiplisere av PLL overføre funksjonen for å få produksjonen støy., Som vil bli N / KP.

saro_k_82 wrote:

Det er ikke riktig å se på pnoise av signal på LPF.
Som signal styrke (operatør) selv blir så mindre, er det bundet til å vise utrolig støy tall.
Måten jeg gjør det, er å koble en enkelt puls kilde til både PFD innganger. Koble utgangen av CP til en spenning kilde til mellomtonehøyttaler spenning (uten LPF) og ser på dagens støy på spenningen kilde i stabil tilstand .
Dette er beløpet av støy i CP legger til LPF hver syklus.

Du kan arbeide denne støyen bakover ta det til PLL skriving og deretter multiplisere av PLL overføre funksjonen for å få produksjonen støy., Som vil bli N / KP.

Innstillingene du har gjort er riktig., Bortsett fra at du trenger å gi inngangskilden som pulsen kilde forsyne den opp / DN klokker.
Når du gjør det på denne måten,
vil du automatisk få den gjeldende støy når du plotte output noise (skalaen er A / SQRT (Hz))
Fasen støy utsendes støy forhold til transportøren, så åpenbart både vil ikke være den samme.
Her
burde være å se på fase støy. Tar utdataene støy multiplisere den ved N / ICP å få PFD-CP bidrag til PLL støy

saro_k_82 wrote:

Innstillingene du har gjort er riktig., Bortsett fra at du trenger å gi inngangskilden som pulsen kilde forsyne den opp / DN klokker.

Når du gjør det på denne måten, vil du automatisk få den gjeldende støy når du plotte output noise (skalaen er A / SQRT (Hz))

Fasen støy utsendes støy forhold til transportøren, så åpenbart både vil ikke være den samme.

Her burde være å se på fase støy. Tar utdataene støy multiplisere den ved N / ICP å få PFD-CP bidrag til PLL støy

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back