Sockets: Xilinx BGA til noe jeg kan loddetråd.

J

Jayson

Guest
Er det noen spesielle (adapter) sockets som vil konvertere Xilinx BGA-pakken på XC2S600E til PGA (som jeg kan loddetråd hånd) eller en QFP eller noe som har tilgang fører til loddetråd manuelt?

- Jayson

h ** p: / / W * w.ironwoodelectronics.com /
h ** p: / / W * w.advintcorp.com /
h ** p: / / W * w.loranger.com /
h ** p: / / W * w.advintcorp.com / bgastart.html
h ** p: / / W * w.arieselec.com /
products / LGA% 20BGA.htm
h ** p: / / W * w.methode.com / kontakt / bga.htm

Disse kortene er ganske dyrt fra 500 til flere 1000 euro, men de er gode for prototyping.Også kapasitive Beregnigner og kontakt motstanden øker med bruken av slike adaptere, men hvis du ikke tøyer grensene med design, det er OK.

igorsat

Eller du forsøker å solgte BGA hjemme.
Det er en tysk mann som gjorde det med en elektrisk jern og en varm luft enhet
Den Webside er på tysk:
http://wwwbode.cs.tum.edu/ ~ acher / bga / index.html

Jeg aner ikke vil lyden skeptiske, men jeg skjønner ikke anbefale deg å selges BGAs hjemme.Selv med den profesjonelle utstyr er det ofte svært vanskelig å loddetråd disse Bad boys riktig, spesielt hvis BGA har 900 pinner (baller).

igorsat

er det selskaper der ute som vil loddetråd BGA for meg?Jeg gir dem min en BGA pakken, gi dem min PCB og fortelle dem hvor de skal loddetråd den BGA og de
vil gjøre det for meg?

- Jayson

Selvfølgelig er de.Hvis du trenger å loddetråd eneste BGA, vil de ikke bli for glad, men du kan fortelle dem at dette bare er en test prøve.Hvis de har bra utstyr med høy oppløsning kameraet, kan de bare skanne PCB og manuelt taste BGA s posisjon.I så tilfelle du trenger ikke ha en P & P-fil.

Kan du gi meg navnene på disse selskapene?

Andre, litt off topic, men hvor mye koster en BGA lodding stasjon koste?Med kamera og varme profilering?Hva billigste en titt på disse som kan gjøre Xilinx FPGAs.

- Jayson

Du bør ta en titt for slike selskaper i Norge.
Jeg ærlig aner ikke vet hvor mye BGA lodding utstyr koster, men eieren av selskapet, som er lodding BGAs fortalte at P & P-maskin (Siplace fra Siemens) koster mer enn en ny topp av linjen Mercedes.

igorsat

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back