Software som trengs for å kjøre linux programvare på Windows

H

HBK

Guest
Jeg er i behov av en programvare (best) som kjører Linux / unix applikasjoner som c @ dence programvare i Windows environment.Could noen pls foreslår meg et godt verktøy? Venter for svar Med hilsen HBK

Hei, Du trenger vmware for vinduer - det gjør det mulig å starte Linux under Windows, så du vil ha jobber vinduer, virtuell maskin som kjører på det, og Linux kjører i virtuelle maskiner. Men du må lære Linux. Og VMware vil spise noen 128 M minne ditt. Best Wishes! Klug.

Ikke bare VMware, eksisterer det også Virtual-PC. Jeg kjører det på ny PIII-550 (256 MB RAM) og ser OK. Jeg har bevilget 64 MB for Linux-systemet. Også er det noen bugs, som når du bytter fra WIN til den virtuelle OS, frem og tilbake, men deres såkalte add-in verktøy er ment å håndtere slike avvik. Du kan prøve Virtual-PC med tillegget i verktøy installert. Personlig er jeg veldig fornøyd med hastighet (jeg vil ikke kjøre Q3: Arena, men for alle andre programmer er det tilfredsstillende). En annen ting, er at X-Window Systemet er veldig tung så noe ventetid skyldes også det. the_penetrator ©

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back