som flate er mer populære for FPGA utvikling

H

Heywood

Guest
Jeg er en ny ingeniør å starte FPGA utvikle, som plattform er befolkningsvekst mer?
Xilinx, Alter eller Actel?

Xilinx og Altera er markedsledende.Actel kommer i en veldig fjern 3rd.Avhengig av hvem du spør, vil de si Altera eller Xilinx.

Men jeg believ Xilinx har en større markedsandel Thant Altera pga sterk salg og markedsføring, samt en bedre tid til markedet og verktøy-sett.

BR,
/ Farhad

Xilinx og Altera er mest populære.
Personlig foretrekker jeg Xilinx.

Xilinx produkter r de beste 4 kickoff, som de gir enorm støtte online.

Det er fortsatt flere leverandører på markedet, og hva som er viktig er at de tilbyr ulike nivå av støtte og ulike toolsets og selvfølgelig forskjellige utvalg av enheter.Avhengig av hvilket program du kanskje vil bruke et meget stort og allsidig FPGA eller relativt mindre og mindre kompleks.En annen inndeling linjen går på tvers av pris og ytelse.enda en faktor er tilgjengelighet.
Det er flere faktorer som påvirker valg, men det er en felles sannhet: Ingen comapany har alle de beste funksjonene tilgjengelig for FPGA-teknologi.
Enkelte selskaper tilbyr svært allsidig chips, men mangler de støtter, andre tilbyr ekstraordinær støtte samtidig mangler den rette prisen, andre har god utvikling kits, men prisene er høye, noen tilbyr nonvolatility mens manglende tetthet problemer.

En av de bedre kombinasjoner på markedet er absolutt med Xilinx og Altera, men Actel tok en annen aproach som for noen er det de trengte.Andre merker er Cypress, Lattice, Atmel, ......
Ta en god titt på alle mulige familien og se hva du trenger.Enn å gjøre ditt valg.Othervise det er en ren sjanse for at du henter akkurat hva de eldre inkarnasjon er ute etter.
Regards, Yego

Xilinx er bedre, og verktøyene er enkel å bruke
men jeg finner sin syntese verktøyet er ineffektiv, i suggeste hjelp
synplify

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back