som har CST studio suite 2006 erfaring?

A

abdoeng

Guest
hei alle, jeg har problem i min antenne simulering, systemet ustabilt (S11 ikke overstige -0,00001 db), slik at enhver person som har CST studio suite erfaring kontakte meg pls takk: cry:

Hei abdoeng Kan du forklare din design litt mer eller last opp dine krets fil? Hilsen

hei mr GHz, takket først, simulere i brede spor antenne, definerer jeg alle element og band og meshing, port, grensen, når jeg begynner simulering, er det ingen signal forplantning, her filen pls GHz svare meg så jeg kan prøve simulering

Hei abdoeng Jeg simulert utformingen du postet. Det skjedde ikke noe problem, festet jeg deg den simulerte timedomain og S11. Jeg antar at problemet du har er ett av følgende: - Du har en lisens-fil med aktiverte multiprosessor-støtte, men maskinen bare har en CPU. I dette tilfellet CST fører noen ganger problemer (dielektrika er forkortet). Løsningen er å gå til "Forbigående Solver / Spesial / Solver" og for å fjerne merket 'Bruk parallellisering opp til xxx CPU' - Prøv å senke frekvens-range for simulering. I stedet simulerer 2-20GHz i én omgang, kan du dele den i 2 eller flere passerer og kombinere resultatene. (Uansett: Jeg simulert det i én omgang) Hilsen
47_1171965003.jpg
 img ]

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back