som kan gi meg Scripts for skanning syntese?

J

jinruan

Guest
Hei, alle
Jeg har noen problem å skrive manuset til skanning syntese, som vil gi meg en eksempelskriptet?
Takk!

Vennligst send meg: jinruan (at) sourcecore.com

Hei, jinruan

Du kan finne en eBok kalt Advance ASIC Chip Synthesis "i dette forumet.Noen eksempler er i denne boken, og kommentarer.

Lykke til

scan syntese?Hva er din mening?
Hvis du ønsker en netlist med test klar tilstand?

scan syntese?Hva er din mening?
Hvis du ønsker en netlist med test klar tilstand?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeg vil teste klar kompilere og innfelte skanne kjeden.Det er mange gate-overklokking i design meg, når jeg kjører mitt manus, er det mange brudd når dc execute "check_test" kommandoen, og den svikter setter skanne kjeden.Med andre ord, å det diffcult for meg sette skanning kjede for flere klokke design.

JEG dont overveie du bare trenger syntese skript, men
DFT metoden, kan du referere til DFT emnet i nærheten hvis du håper å gjøre søket kjeden

henvises det til følgende link:
www.tcleda.org noen eksempelskriptet

Ser ut som klokker er ikke fullt kontrollerbar med clock-gating.Hvordan var clock gating inn?Var det med et verktøy som PowerCompiler eller faktisk satt i RTL av designer?
PowerCompiler har en opsjon på å slukke clock gating under skanning.Hvis det er satt i av designeren, så han må deaktivere clock gating med en skannemodus eller testmodus pin, ellers flip-flops med port-klokker vil ikke bli scannable.

Hei jinruan

Du må sette inn en skanning-kjeden for hvert klokke domene.Og gjøre en pin-MUX i toppnivået av designen.

en annen metode til flere døgnet kjeden er sette inn et sperren mellom to klokke domene.Denne metoden kan reparere noen oppsett brudd og hold brudd, men det kan ikke løse alle ting.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back