som OS er egnet for Cadence ic5 *** (5033, 5141)

B

bigworm

Guest
Hei alle,
Er det noen som prøver noen os andre enn RH for IC5?
siden RH, spesielt Fedora Core 3 tar for mye diskplass (mer enn 3G)
Jeg ønsker å installere ic5 under andre linux OS.
Kan debian arbeid?eller SuSE eller Mandrake eller andre valg?

takk

Jeg tror RedHat 8.0 er et godt valg for alle brukere, som ønsker å ha kompatibilitet med EDA verktøy og også med nye hardware.although Cadence ic 5.0141 kan installeres på Fedora Core 2, u kanskje ikke kunne kjøre noen andre verktøy som magma eller synopsys etc.by måten jeg har testet Cadence ic på RH 8.0 og Fedora Core 2.it kjører på begge plattformene uten problems.but engasjert kunne kjøre wavescan bare i RH 8.0 og var ikke i stand til å gjøre det samme i Fedora Core 2.hilsen
amarnath

Debian kan fungere godt som du ønsker.Jeg bruker den.Hvis du allerede er kjent med Debian,
er det bare å gå for det.Jeg har også testet på SuSE 9.2 og Mandrake 10, de begge fungerte bra, men jeg tror Debian er mye enklere.

Hei, SuSE 9.2 støtter ikke magma. og siden kernel versjon er annerledes u kan også ha problemer når u kjøre andre verktøy lik Cadence ic.it er bedre å gå inn for et operativsystem som er offisielt støttes av verktøyet leverandører.

hilsen
amarnath

Jeg har installert Cadence IC 5.1.41 på RedHat 7.3, men jeg får flere feil ...Hvorfor??

X Toolkit ADVARSEL: ........osv. osv.
Noen som kan hjelpe meg??
En annen mener er at jeg ikke kan skrive med tastaturet på Windows Cadence IC ...

behage hjelpe meg

RH7.2/7.3, RHEL 2.1/3.0, Suse9, JDS2003 ...Alle sammen kan støtte IC5033/5141.

binu G skrev:

noen ide om RHEL3.
vil det støtte EDA verktøybinu g

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back