som pålitelighet programvare?

L

lollobrigido

Guest
Jeg arbeider på pålitelighet prediksjon på enkelte elektroniske produkter, og denne jobben er manuelt umulig ... så jeg lurer på noe som er den beste programvaren for denne?
Jeg prøvde mange demo, men for begrenset for arbeidet mitt, og kostnadene er for høye i forhold pluss på produktet.
Kan noen gi meg et råd eller hjelpe meg?

thx

 
Na początku maja br. media obiegła wiadomość o kradzieży danych 1,3 miliona francuskich klientów operatora Orange. Coraz więcej firm pada ofiarą ukierunkowanych ataków hakerów. Dotyczą one nie tylko korporacji, ale w dużej mierze sektora MŚP. Utrata poufnych informacji to prawdziwa katastrofa biznesowa, oznacza straty finansowe i kładzie się cieniem na wizerunku firmy.

Read more...
 
Kan du skrive en en Programm for Matlab?
Jeg kan hjelpe deg hvis du trenger!

 
Kjære kot_b,
Skrive et program under Matlab eller et annet språk (Visual Basic for eksempel) er en måte, men problemet er den tiden som trengs.Formlene database og mulighetene er enorme (ta alook til std-mil-217) og dette var en stor avskrekkende.Kanskje thisi er årsaken til høy pris for denne typen programvare.
Men hvis du har en god idé
Jeg varierer gjerne høre den.

thx
Lollo

 
Prøv dette: www.relex.com

Last ned gratis?

Har du mulighet til å få Reliability Studio 2006 fra Relex?

Takk

 
Hei,
den relex er god, men jeg tink at elementet Toolkit er bedre.Du finner vår test-versjon, men problemet er at i demoversjon du ikke har biblioteket, og biblioteket er svært liten.

 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top