Spørsmål Inverter

E

EDA_hg81

Guest
når strømmen på inverter som 74LVT04, er produksjonen høy impedans eller lav?

Takk.

mens strømmen på output impedans på omformeren er null siden det er ment å beholde spenningen verdi uavhengig av hvor mye strøm den synker eller kilder .....

Hvis det er lav impedans, betyr dette spenningen nivået på produksjonen i løpet av makt på er null.

Right?

hvis impedans på produksjonen er null, det spiller ingen rolle hvor mye corrent kommer til å flyte, siden V = Gjeldende * impedans.

hvis impedans = 0.

Deretter V = 0.

rett?

hva vi snakker om output impedans på krets-og output impedans er avbildet som er koblet i serie med utgangen ....siden i vårt tilfelle kretsen output impedans er null fallet fra utgangen til kretsen til den produksjonen som vi får er null, uansett hvor mye strøm flyter .....Det betyr ikke at kretsene produksjonen vil være null ...

Hensyn .....

EDA_81hg,
Du bør kanskje vurdere denne måten:
Hvis out satt er høy, sier 3V, og output impedans er null,
og hvis du setter 1 kohm belastning, vil strømmen bli 3mA.
Hvis du legger null ohm belastning, vil strømmen bli uendelig.
Håper dette hjelper.
SH

vennlige hjelpe meg 12VDC til 220VAC 500watts opp inverter krets diagram sende mail til meg eller vise megLagt etter 4 minutter:behage alltid mail meg for assistentLagt etter 2 minutter:meg e-post er rielcom2000 (at) yahoo.co.ukLagt etter 7 minutter:send meg denne kretsen diagrammet 12VDC til 220VAC 500watts oppLagt etter 45 minutter:send meg denne kretsen diagrammet 12VDC til 220VAC 500watts opp

Hvis jeg bruker RC krets for å forstørre kraften stiger tid til omformeren og innspill økende tid til inverter følger I / O stigende timing satt av FPAG uten RC strøm forsinkelse.

Hva er resultatet?

En fyr sa at hvis bruk denne måten omformeren kan bli ødelagt.

Takk.Lagt etter 1 minutt:Takk så mye.

Jeg forstår det.

kan du vennligst spesifisere hva FPAG er ...jeg dont erindre å ha hørt noe sikt sånn ....

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back