Spørsmål om Lead acid batterilader med LM317

T

Tong

Guest
Trenger ugently din hjelp.Min bilbatteri er ute av spenning nå.

Denne kretsen kan beskytte:

1.Batteri inverse beskyttelse?
2.Ingen inngangsspenning protecttion?
3.Kort output beskyttelse (batteri)?

(Short skriving beskyttelse -> jeg ikke bryr seg fordi det ikke kan menneskelig feil.)Alle diodes bruk 5A,
ikke sant?og vi kan fjerne 1N4001 over IC,
ikke sant?
Beklager, men du må logge inn for å vise dette vedlegget

Et annet spørsmål Hvordan lage LED lys på når batteriet er koblet riktig.

Tong wrote:

Trenger ugently din hjelp.
Min bilbatteri er ute av spenning nå.Denne kretsen kan beskytte:1.
Batteri inverse beskyttelse?

2.
Ingen inngangsspenning protecttion?

3.
Kort output beskyttelse (batteri)?(Short skriving beskyttelse -> jeg ikke bryr seg fordi det ikke kan menneskelig feil.)Alle diodes bruk 5A, ikke sant?
og vi kan fjerne 1N4001 over IC, ikke sant?

Jeg er nybegynner og ønsker å beholde den enkleste.Kanskje jeg kan selge dette citcuit også.

Jeg tror jeg vil fjerne utdataene kondensatoren og 1N4001.
Beklager, men du må logge inn for å vise dette vedlegget

Tong wrote:

Jeg er nybegynner og ønsker å beholde den enkleste.
Kanskje jeg kan selge dette citcuit også.Jeg tror jeg vil fjerne utdataene kondensatoren og 1N4001.

hva er max gjeldende du kan bruke til å lade batteriet?Vil imaging store transformatoren vil være nødvendig.

IamnotJunk wrote:

hva er max gjeldende du kan bruke til å lade batteriet?
Vil imaging store transformatoren vil være nødvendig.

Hallo,

om beskyttelse tiltak, tror jeg at 1N4001 kunne brukes også til produksjon serierekke 5A diode.Når produksjonen serierekke diode er til stede, ingen gjeldende ikke kan strømme tilbake til skriving,
og dermed 1N4001 er overflødig hvis senere er til stede, reverse gjeldende strøm fra batteriet vil ikke skade regulator og