spørsmål om Miller Effect tilsvarende krets

S

sgperzoid

Guest
tilsvarende krets av en møller element kan si en gate å renne kapasitans av en MOSFET er godt kjent.

Effekten av CGS kan erstattes av en port til bakken kapasitans og en stor belastning å bakken kapasitans med ligningen gitt.

Men intuitivt, tror jeg dette er bare en tilnærming av Miller effekt, gjør de to mølleren tilsvarende kondensatoren ikke lett opptre som atferd CGD hele frekvensområdet, expecially ved høye frekvenser.

Det er min intuitive observasjon, men jeg kan ikke klart og beskrive under hva slags situasjon er Miller tilsvarer modellen ikke er en god tilnærming av Miller kondensator.

Kan noen her hjelpe meg?Håper du kan gi et klart og fullstendig svar

på forhånd takk!

Hei,

Miller tilsvarende krets er bare gyldig så lenge forholdene som eksisterte i nettverket når gevinsten var bestemt ikke er endret.Ved høyere frekvenser CGD fører stadig til koblingen mellom input og output, så få endringer.

I tilsvarende krets med kondensatorer til bakken ved inn-og utgang, det er ingen kopling betwwen inngang og utgang.Så den virkelige kretsen og equvalent kretsen bør oppføre seg annerledes.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back