spørsmål om PLL jitter

S

semitao

Guest
Hei, alle.
Hvem kan fortelle meg hvor å simulere PLL jitter?Når analysere fase støy på VCO, kan vi bruke Pnoise i spekteret.Jeg vet ikke hvordan å analysere støy fra Charge Pump & PFD, kan noen hjelpe meg?

Takk på forhånd.

Som jeg vet,

I-bånd noise of charge pumpe PLL er omtrent skille to mechanisim.
Første er gratis pumpe mismatch, og den andre er lekkasje problem.

Ideell Charge Pump PLL har uendelig dc gevinst.
Hvis låst, PFD informere eventuelle signal å lade pumpe i ideelle, men virkelige krets nivå PLL
informere å lade pumpe minimum puls-bredde som betyr unngå PLL død sone.

Du kan beregne eller simulere dine PLL-krets av åpen sløyfe låst forhold.
PFD to inngangssignal - Referanse og tilbakemelding-la det samme fase og frekvens og bekreft minimum pulsbredde av PFD å unngå død-sone.
og simulere loop filter spenning.
Ideell PLL har ingen variant av Voltage av Loop filter.Men virkelige Circuit har noen variasjon.
Målet med over metoden er å finne et minimum spenning variant av loop filter.
Loop filter variasjon direkte innvirkning på VCO Phase støy.

Hvis du noen spørsmål om det du gjerne kontakte meg via e-post.

Takk!

Hei, bare ta en titt på denne artikkelen ..

Code:

http://www.sigcon.com/Pubs/news/3_22.htm

Takk, folkens,
Jeg er forvirret med hvordan du velger Charge Pump gjeldende.Som vi vet, jo høyere verdier for Charge Pump Aktuell føre til lavere produksjon fase støy.Men den store strømmen er begrenset av hvor stor kondensator av verdier kan realiseres i loopen filteret gjennomføringen.
Så må jeg senke min pumpe nåværende å bli mindre kondensator, men jeg kan ikke simulere fase støy av detektoren for å sjekke effekten av ny pumpe gjeldende.Hva kan jeg gjøre?

Prøv å lese denne artikkelen håper dette kan løse problemet ..
Beklager, men du må logge inn for å vise dette vedlegget

Jeg tror fasen jitter produsert av VCO shoud være bekymret først.
Pump Aktuell er et system parameter.Please take care!

Hvor mye er Charge Pump Aktuell som vanlig?
1mA er stor eller ikke?
takk

Hva med 2uA?
Hvis jeg bruker 10uA er min kondensator svært stort, og jeg ønsker ikke å forandre min båndbredde.

Hvorfor?Kanne u fortelle om forholdet mellom liten pumpe nåværende og detektoren fase støy?
takk på forhånd.

Type II, 2 Bestill passive filteret.
Har typen loop filter påvirke?

Kanskje cpum gjeldende avhenger loopen båndbredde.Dersom båndbredden er ganske liten, er 2U OK.
Otherwize, med samme lite strøm, er måter å øke båndbredden forstørre Kvco og R. Som vi vet, fører til store Kvco store jitter på grunn av søppel bølgen på VCONT og store R forårsaker stor termisk støy på 3dB frekvensen punktet.

LPF-> output fase støy båndpassfilter
VCO-> output fase støy highpass filter.
Det VCO fasen støy er i hovedsak årsak til felles.

hvordan å estimere eller simulering strømforsyningen støy?

JEG dont overveie du kan anslå at ... du kan simulere det imidlertid

hei folkens, jeg lurer på hvordan man kan måle jitter også .....kan noen vise kretsdiagram og innstilling til å måle jitter med tråkkfrekvensen - Analog miljøet?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back