Spar 2Mbyte prøve per sekund

B

baby_1

Guest
Hei Jeg fikk 2Mega byte data fra min trådløse per sekund og jeg ønsker å overføre dem til PIC32MX360F512L mitt for å sjekke deres parti bit.but som du vet dette micro har lite Ram og kan ikke mottatt 2Mega byte per sekund og prosess på dem og til slutt overføre dem til computer.i tenke å bruke et minne innen mikro og min trådløse bord. men jeg vet ikke hva ic bør jeg velge og hva er den beste måten å løse mitt problem. hjelp verdsatt

Hvis dataene kommer i bølger, kan du bruke en FIFO. Hvor store er de bursts? hva er gjennomsnittlig datahastighet? Med mindre gjennomsnittlig datahastighet er noe PIC kan håndtere, kommer du til å ha problemer. Kostet det er begrensninger? Hvordan har du tenkt å overføre data til en datamaskin? En FPGA eller CPLD kan være i stand til å løse dette problemet.

Hei Barry Takk for ditt svar. Det er mitt universitet prosjekt som fungerer på trådløst communication.each utvalget har 8bit og vi har 2Mega byte data per second.can lese / skrive fra FIFO minne samtidig med en litte tid til å lese og skrive på dem? jeg koble brettet til PCen via USB-protokollen. (dspic usb)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back