stemmegjenkjenning prosjekt ved hjelp LPC som egenskapsuttrekking

D

ddaren

Guest
HI. Jeg arbeider nå med en stemme gjenkjennelse prosjekt med LPC som egenskapsuttrekking og HMM som mønstergjenkjenning. Dette prosjektet er basert på tekst avhengige stemme verifisering. Jeg har allerede gjort med LPC men jeg har problem med Hidden marcov modeller (HMM)-metoden. Alle kan gi meg den skjulte marcov modellene MATLAB kildekoden for stemmegjenkjenning vil være en stor hjelp. Takk på forhånd. email: ddaren12345@yahoo.com

hiiiii jeg nå gjør talegjenkjenning bruke matlab kode. men mens jeg prøver å trene tale signal bruker LPC modell det oppstår kommet feil mens debuging programmet. liker slike feil fft cant definerer som røye i linje 36 aand feil i lpc.m på linje 58 wht er løsningen for at "\?? Function 'FFT" er ikke definert for verdier av klassen' char '. Feil i == > FFT på 36 [varargout {1: nargout}] = builtin ('FFT', varargin {:}); Feil i ==> lpc på 58 X = fft (x, 2 ^ nextpow2 (2 * Størrelsen (x, 1 ) -1));

Jeg vil prosjektet på matlab basert talegjenkjenning bruke skjult Markov model.its urgent.please hjelpe meg ...

Hei Ravali, Please bla i linkene nedenfor for talegjenkjenning med skjulte Markov modell. http://www.freewebs.com/lvtaoran/ jeg hadde prøvd, men jeg står overfor noe problem på tat, hvis du vet hvordan du skal bruke det pls gi meg beskjed. takk hilsen sclim9

Jeg vil prosjektet på matlab basert talegjenkjenning bruke skjult Markov model.its urgent.please hjelpe meg ...
hei .. mitt projct navn z "stemme klassifikator" faktisk i hav 2 kamp menneskelige stemme med innspilte menneskestemmer lyd, som lagres i databasen. Jeg vil kode det i matlab .. plzzzzzzzzz hjelpe meg: (hilsen, AXA

hei .. mitt projct navn z "stemme klassifikator" faktisk i hav 2 matche menneskelige stemme med innspilte menneskestemmer lyd, som lagres i databasen. Jeg vil kode det i matlab .. plzzzzzzzzz hjelpe meg: (hilsen, AXA
hei AXA jeg gjør en slags lignende prosjekt som av deg kan du fortelle meg har du fått noen hjelp hilsen SANA.?

prøv søk fra google, tror jeg du kan få et godt svar:
2.gif

hei jeg gjør talegjenkjenning i matlab, men det virker ikke ordentlig .. har noen kildekode i Matlab plz ... det haster ...: cry:

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back