Strømforsyning for Wavecom Q2403 modulen

C

ChineseDragon

Guest
Jeg desgining en hånd-hold sett med Q2403 module.It drives av 1 Li-Ion-batteri, hvordan design bryteren strømforsyning for Q2403 modulen?

Den Q2403 modulen krever øyeblikkelig 2A peak gjeldende forsyne hvert
4. sekund.Jeg designet en bryter strømmen mellom batteriet og modul, men det er vanskelig å sikre at tilstand, kan noen hjelpe meg? (Hoveddisplayet chip av strømmen er MAX669)

I kort sett på spesifikasjoner og det synes modulen tillater direkte conection til Li batteri.Så det gjør meg spørsmålet nødvendigheten av regulator selv.

Uansett, vet du hvor lenge den nåværende puls varer?
Hvis den er kort, kan du bare bruke kondensatorer.

HI venn,

Det enkelt å ha SMPS strømforsyning Bare bruk MIC2941ABT det har Low Drop BUL Boost Voltage regulator.Jeg bruker denne fra siste 2 år for alle mine wavecom produkter.

Hvis u ønsker jeg e u skjemaet

hvis mulig, pls email meg skjematisk!takk!
suncq (at) 126.commitesh wrote:

HI venn,Det enkelt å ha SMPS strømforsyning Bare bruk MIC2941ABT det har Low Drop BUL Boost Voltage regulator.
Jeg bruker denne fra siste 2 år for alle mine wavecom produkter.Hvis u ønsker jeg e u skjemaet

Jeg vil uplaod skjemaet for wavecom strømforsyning, selv u kan bruke LM2576, dens veldig billig og u cna få det noen der.

Hei,
U kan bruke MAX1776 fra Maxim 0,75 $. Men jeg ikke forstå hva problemet ansikt wit 2A peak current.Are u arbeider på GPRS-modus.

Hilsen
landstryker

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back