synkronisering

F

fanshuo

Guest
Hei,
Jeg vil ikke vite hvordan bit synkronisering i trådløse commnunication er implementert i digital IC.
Jeg merker noen papirer fra IEEE, men de er alt for høy datahastighet programmet, sier flere hundre megabit / s.
Jeg er mer interessert i flere Kbit / s hastighet

Kan noen anbefale noen dokument eller bøker som jeg kan henvises til?

Thanks guys!

Ved hjelp av en digital PLL.Jeg har gjort dette i en microcontroller og hva du gjør er å ta en tidtaker og fange registrere deg og alt du får et fortrinn du bruke fange registrere deg for å re-load timeren ...

Jeg vil vite mer detaljer om det
som hvor mange forskjellige typer implementering sychronization? eller forskjellige PLL?
hva er pro og cons ....

Hei, gjør du en digital PLL som er hentet med Datastream og PLL vil lås på Datastream og vil også generere klokke fra Datastream.Den PLL kan implementeres i den analoge domenet eller digitale domenet.I det digitale domenet kan du implementere den i programvare eller maskinvare (porter, logikk osv.).Så det opp til deg å ta et valg, de fleste IEEE aviser vil trolig ta en FPGA eller CPLD siden de krever hastighet, men siden du bare trenger en relativt lav hastighet, er programvare implementering mulig.Hvis bruken er for trådløs kommunikasjon må du ta hensyn til at PLL trenger tid på å komme klokken dertil din overføring må gikk av 10101010 formålsparagraf lenge nok til at PLL å få låst!

Takk Paulholland,
Jeg vet hva yo mener.
Men jeg trenger mer detaljert drøfting av gjennomføringen av ulike PLL.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back