systemc simulator

V

vaf20

Guest
hello ppl.
Har ne1 khows en systemc brukervennlig simulator under vinne?
noen hjelpe er meget verdsatt
Takk på forhånd

Det
er minst én Wndows distribusjon - som er lett å finne med en søkemotor.

Gå til www.systemc.org, registrere og deretter kan du laste ned den siste versjonen for ethvert miljø du liker (Windows eller Unix).Dette inkluderer
simulering motor og utviklingsmiljø (VisualC eller gcc) er alt du trenger for å simulere SystemC design.Hvis du vil vise waveforms et frivare VCD bølgeform seer lett kan finnes (jeg kan søke om du vil!).Så SystemC simulering er ikke noe problem!Mente du syntese?Da er jeg også interessert!

Hi:

Jeg leste den SystemC dokumentet står det at
C til HDL konverteringen gjøres manuelt.
Jeg lurer på er det noen for-kjeden for å gjøre det uten menneskelig samhandling?

Så mye som jeg vet om Synopsys SystemC kompilatoren, må du modellen din design på RTL-nivå hvis du vil generere Verilog netlist fra SystemC koden.Hvis du modellen din design på et høyere nivå enn RTL må du manuelt avgrense modell.Jeg er ikke sikker på om det finnes kommersielle verktøy som kan utføre oppgaver som høyt nivå Synthesis (Behavioral Synthesis)
ved hjelp SystemC som inndata beskrivelse.
Det finnes andre kommersielle verktøy som støtter SystemC.

asterix91 wrote:

LDV50 Inneholder NC-SystemC som kan simulere SystemC

Jeg tror bare solaris port er tilgjengelig for øyeblikket, med linux kommer snart, men ingen informasjon om windows ...

Akkurat nå alle de tre øverste EDA leverandører har SystemC simulator.
.Syn (at) psys: VCS SystemC co-simulering
.C (at) dence: NC native SytemC kompilatoren (SystemC kan være et annet morsmål støttes av NC simulator)
.Ment (at) r: modelsim5.8 støttes SystemC kompilatoren

modelsim5.8 enkel å bruke.
. VCD konvertere til. WLF
vcd2wlf <source.vcd> <target wlf>

star123 wrote:

Akkurat nå alle de tre øverste EDA leverandører har SystemC simulator.

.
Syn (at) psys: VCS SystemC co-simulering

.
C (at) dence: NC native SytemC kompilatoren (SystemC kan være et annet morsmål støttes av NC simulator)

.
Ment (at) r: modelsim5.8 støttes SystemC kompilatoren

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back