tørrfilmtykkelse brudd

G

gold_2007

Guest
Hei

=> Jeg fikk en netlist der designeren har spesifisert PLL stede, men eksterne MUX brukes til å omgå PLL klokkene bruker scan mode setup.hva betyr dette.
kanne u forseggjort.
=> Jeg har kommet over et ikke skanne modell TLATNTSCAX2MTH, hvordan jeg gjør det gjennomsiktig.Det har CLK-og D-inngang begge satt til X.

=> Jeg får 7809 S1 brudd og de fleste av disse S1 brudd tilfeller kommer over ikke skanne modell TLATNTSCAX2MTH.Så hva må gjøres.

Vennligst svar

Hvis input klokken til TLATNTSCAX2MTH er X så problemet er et sted nedstrøms.Hvis TLATNTSCAX2MTH stasjoner klokken må du sørge for at i skift / opptaksmodus den er i stand til å drive døgnet.Det kan hende du trenger noen endringer i netlist.

==> Som du har nevnt i utformingen eksterne MUX is provided.
Ekstern MUX brukes til å omgå PLL klokke og test klokken vil bli gitt til design.
For overgangen må du bruke PLL klokke for fangst.
For stuck-at du kan bruke teste klokke.
==> Sørg for at modellen er flopp eller låsen.
S1 indikerer at om DFTA er i stand til å endre sekvensiell cellen til scannable en
==> Siden u har fått rundt 7000 violataions prøver å sette en MUX i nedstrøms (Øvre nivå hierarki) å løse S1.
Ikke la verktøyet for å sette muxes.

Nithyanantham skrev:==> Som du har nevnt i utformingen eksterne MUX is provided.Ekstern MUX brukes til å omgå PLL klokke og test klokken vil bli gitt til design.For overgangen må du bruke PLL klokke for fangst.For stuck-at du kan bruke teste klokke.

==> Sørg for at modellen er flopp eller låsen.S1 indikerer at om DFTA er i stand til å endre sekvensiell cellen til scannable en

==> Siden u har fått rundt 7000 violataions prøver å sette en MUX i nedstrøms (Øvre nivå hierarki) å løse S1.Ikke la verktøyet for å sette muxes.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back