G
gbaerf
Guest
Hei alle,
Vennligst gå gjennom følgende tekst.Dette er om tasking verktøyet gitt @ ltium Designer.
Jeg vil bare vite at hvorfor embedded designer trenger tasking Verktøy
Jeg kan gi litt mer info og datablad relatert til dette.
Innføring av TASKING C / C -kompilatoren OG feilsøkingsprogram VX-programvaresett ARM
Den TASKING VX-programvaresett ARM gir utviklere makt @ ltium avanserte, neste generasjons Viper C compiler teknologi rammeverk,
som tillater dem å dra full nytte av den svært populære ARM arkitektur.Med sin Viper teknologi, TASKING VX-programvaresett ARM er i stand til å generere koden med nivået
av kjøringen fart og kode tetthet nødvendig for framtidens bil-, industri-og Telematikk anvendelsene.Den compiler funksjoner oppdaterte funksjoner slik som MISRA C koden sjekke, profilering gjennom codeinstrumentation og Run-time Error sjekking evner.
Den programvaresett består av:
1.) ISO C -kompilatoren, skalerbar til EU
2.) C-kompilatoren, ISO C'99 kompatibel, med integrert 'MISRA C' forbedret kode sjekking
3). Assembler med makro-preprocessor
4.) C / C bibliotek, Run-time biblioteker flyttallsytelse bibliotekene
5.) Linker og Locator
6). CrossView Pro feilsøkingsprogram med to kjøring miljøer Simulator
7.) OCDS feilsøking over JTAG
Vennligst gå gjennom følgende tekst.Dette er om tasking verktøyet gitt @ ltium Designer.
Jeg vil bare vite at hvorfor embedded designer trenger tasking Verktøy
Jeg kan gi litt mer info og datablad relatert til dette.
Innføring av TASKING C / C -kompilatoren OG feilsøkingsprogram VX-programvaresett ARM
Den TASKING VX-programvaresett ARM gir utviklere makt @ ltium avanserte, neste generasjons Viper C compiler teknologi rammeverk,
som tillater dem å dra full nytte av den svært populære ARM arkitektur.Med sin Viper teknologi, TASKING VX-programvaresett ARM er i stand til å generere koden med nivået
av kjøringen fart og kode tetthet nødvendig for framtidens bil-, industri-og Telematikk anvendelsene.Den compiler funksjoner oppdaterte funksjoner slik som MISRA C koden sjekke, profilering gjennom codeinstrumentation og Run-time Error sjekking evner.
Den programvaresett består av:
1.) ISO C -kompilatoren, skalerbar til EU
2.) C-kompilatoren, ISO C'99 kompatibel, med integrert 'MISRA C' forbedret kode sjekking
3). Assembler med makro-preprocessor
4.) C / C bibliotek, Run-time biblioteker flyttallsytelse bibliotekene
5.) Linker og Locator
6). CrossView Pro feilsøkingsprogram med to kjøring miljøer Simulator
7.) OCDS feilsøking over JTAG