Tasking for ARM

G

gbaerf

Guest
Hei alle,

Vennligst gå gjennom følgende tekst.Dette er om tasking verktøyet gitt @ ltium Designer.
Jeg vil bare vite at hvorfor embedded designer trenger tasking Verktøy
Jeg kan gi litt mer info og datablad relatert til dette.

Innføring av TASKING C / C -kompilatoren OG feilsøkingsprogram VX-programvaresett ARMŽ

Den TASKING VX-programvaresett ARMŽ gir utviklere makt @ ltium avanserte, neste generasjons Viper C compiler teknologi rammeverk,
som tillater dem å dra full nytte av den svært populære ARM arkitektur.Med sin Viper teknologi, TASKING VX-programvaresett ARM er i stand til å generere koden med nivået
av kjøringen fart og kode tetthet nødvendig for framtidens bil-, industri-og Telematikk anvendelsene.Den compiler funksjoner oppdaterte funksjoner slik som MISRA C koden sjekke, profilering gjennom codeinstrumentation og Run-time Error sjekking evner.

Den programvaresett består av:

1.) ISO C -kompilatoren, skalerbar til EU

2.) C-kompilatoren, ISO C'99 kompatibel, med integrert 'MISRA C' forbedret kode sjekking

3). Assembler med makro-preprocessor

4.) C / C bibliotek, Run-time biblioteker flyttallsytelse bibliotekene

5.) Linker og Locator

6). CrossView Pro feilsøkingsprogram med to kjøring miljøer Simulator

7.) OCDS feilsøking over JTAG

Jeg jobber i en DO178B (Aerospace) miljø og en av de viktigste delene av Tasking er evnen til å gi en kode dekning rapporten, betyr dette at når en programvare rutinen er kjørt gjennom en test-skriptet, kan du fortelle om alle deler av koden er brukt og at det ikke er unreachable code og også at alle avdelinger i koden er testet rundt beslutningspunkter (f.eks, virker det gir riktige resultater for A <B, A=B og A> B?).

Jeg
er ikke særlig kjent med ARM-prosessor, men jeg
har brukt Tasking med C166 Assembler rutiner og test prosedyrer skrevet i C.

Hope som hjelper

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back