Technologist

J

jason_class

Guest
Hello All

Alle som har anelse om hva faktisk en Technologist fra IC design gjør for jobben?Jeg vet det er noe som hjelper og gir ic designer råd om den delen av prosessteknologi innflytelse på circuit design.Hvordan lære en slik kunnskap?
Ethvert nettsted eller bok undervise om dette?
Kindly opplyse

Thank you all

med vennlig hilsen
Jason

Technologiest?Jeg har aldri hørt det før ... vel fra ur beskrivelse der en person som ligner på det ...

Vel personen bruk solid state og microelctronic (fysisk del) kunnskap, prosessingeniør eller noen sånt.

Det skaper grunnlag teknologi som MIM, SOI og angi parameteren og definere den karakteristiske.

Kanskje denne typen person kan rådføre designer av hvilken type technolgy å bruke i en gitt design

Hei Syukri

Takk for svare om "Technologist"
Kan jeg vet at der hvor vi kan få nyttig kunnskap om måling parameter for ulike enheter struktur eller annen prosess?
Enhver bok eller nettside kan du anbefale?
Takk

med vennlig hilsen
Jason

Vel u kan prøve www.mosis.org

og gå til Berkleys nettsiden er også en god ide ....

Vanligvis er denne personen er de som er ansvarlig for å sette opp modellering som BSIM3, BSIM4 og så videre.

Vi designer må design krets som kan arbeide og møte spesifikasjonen, til inne frist av materialbruk er det opp til andre personen.

Picture det slik, for å gjøre en skjorte ...

Du skal velge en tyype av stoff til bruk, noe som er egnet for surtance anledning ...

Vi designer kutte stoffet å bli ermet eller jakke for eksempel ...

Packaging IC person, sy dem alle

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back