telefonlinje problem

N

Noman Yousaf

Guest
jeg vil gjerne gjøre en teleremote.der jeg kan styre en eller flere reléer ved hjelp av DTMF og telefonlinje.problemet er, hvordan kan jeg av kroken linjen ved hjelp av et relé og / eller krets?hyggelig fortelle meg.Jeg ønsker ikke å bruke telefon sett

takk på adv

Hai

wire en transistor i konstant strøm modus på tvers av linjene fra telefonselskapet.Slå på transitor ved å kjøre fra mikro ved mottak av ringen. Deretter lytte til DTMF og handle deretter.

Inorder å angi gjeldende for transistor kan du først gjøre det for noen 30mA og senere justere avhengig av din telefon compnay behov for en pålitelig telefon pickup sensing.

picstudent

Hei,

Det er mange prosjekter på nettet som kan gjøre dette.Søk på google etter microchip telefon DTMF kontroll ...

Lykke til.
ps hvis du skrånende finner noe, pm meg og jeg vil sende deg linkene / filene jeg har.

Bare koble en stafett over telefonlinjen og korte utdataene etter stafetten med en 1K 2 watt wire wound motstand.Thats den billigste og enkleste måten å gjøre telefonen gå off-kroken.Jeg har brukt denne typen kretser på telefonlinjer og det fungerer helt fint uten telco selskapet avlytting meg.

Du kan bruke profesjonell løsning ....
Beklager, men du må logge inn for å vise dette vedlegget

gidimiz skrev:

Hei,Det er mange prosjekter på nettet som kan gjøre dette.
Søk på google etter microchip telefon DTMF kontroll ...Lykke til.

ps hvis du skrånende finner noe, pm meg og jeg vil sende deg linkene / filene jeg har.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back