Tempco prediksjon etter trimming - trenger guru svar

H

hk2004

Guest
Kjære alle, jeg er designer trimming bandgap referanse. Den trimming range, eller trimming bit er identifisert fra 6-sigma Monte Carlo simulering. Det jeg mener er, kan det verste tilfellet av Monte Carlo simulering resultatene bli trimming falt innenfor spec. men hvordan kan jeg garantere tempco møte spec etter trimming i masseproduksjon? takk så mye.

Hvis du ønsker å garantere tempco, eller bare på tvers av temp innenfor toleranse, ville du kjørt en to pass sonde og bestemme "riktige svaret" trim koder for temp og skala. Du vil fortsatt ha noen scatter på slutten av området du ikke test (lav temp sonde er den største plage så sikkert at du ville teste ved romtemperatur og varm). Du ville ikke trim for dead-flat, ettersom temperaturen kurve vil være bøyd, men noen best-gjette negative tempco fra rom til varme basert på hva du vet om rommet kald bakke, og hvor du bryr deg mest om flathet (typisk, mer interessert i rommet for å varme for forbrukerprodukter, men for andre programmer kan være mer interessert i spec rekkevidde enn best over en mindre span) Jeg forventer ikke at du ville trimme basert på simulering resultater.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back