testing USB 2.0 grafi chip

R

rajesh13

Guest
Jeg vil ha litt hjelp angående USB 2.0-grafi.
utgangspunktet har vi utviklet USB 2.0-brikken.Jeg ønsker å teste dette på silisium.Jeg har søkt på TEKTRONIX nettside, men de tilbyr teste løsningen bare for full USB 2.0 og ikke for USB 2.0-grafi chip.
Så kan noen hjelpe meg med å finne et bord eller løsning som kan gi meg SIE grensesnittet signaler fra den ene enden & D og D-signaler fra en annen ende.

Min USB 2.0 grafi chip er at D og D-pins (USB-kontakt) og digitale signaler som skal gå til SIE core chip.Disse digitale signalene omfatter 16 / 8 toveis data linjer og noen handshaking signaler.

Har alle kropp har arbeidet med USB 2.0-PHY chip alene.Finnes det forhandlere som leverer USB 2.0 grafi chip.

Du kan gå opencores for gratis nedlasting av USB 2 funksjon kontrolleren.Å passere USB-IF er bare det grunnleggende kravet for grafi kvalitet.Der er en masse forenlighet utsendelse exsist for ulike verter.Men det blandes med annet system faktoren inkluderer protcol, sjåfør, støy, timeout, kommando abort, litt feil, synkronisering, EOP etc.

Nobody wrote:

Du kan gå opencores for gratis nedlasting av USB 2 funksjon kontrolleren.
Å passere USB-IF er bare det grunnleggende kravet for grafi kvalitet.
Der er en masse forenlighet utsendelse exsist for ulike verter.
Men det blandes med annet system faktoren inkluderer protcol, sjåfør, støy, timeout, kommando abort, litt feil, synkronisering, EOP etc.

http://www.opencores.org/cvsweb.shtml/usb_funct/rtl/verilog/

Nobody wrote:

h ** p: / / www.opencores.org/cvsweb.shtml/usb_funct/rtl/verilog/

Jeg har debug og verifythe USB20PHY IP.
Med to PHY, koble sine DP / DM, DM / DP,
styrke signalet på UTMI, kan du teste den.
Good heldig.

Chipidea gi USB2.0 PHY IP.Vennligst gå til www.chipidea.com å sjekke.

Du kan kjøre mechod å sjekke det, legger to IP i modulen og koble deres DP / DM, DM / DP, bygge en tverrligger, og deretter legge den ligner på UTMI (siffer data), NÅ, trenger bare å sjekke de andre UTMI data, kan du sikker IP hvorvidt OK.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back