tetra max spørsmål

G

giz_11569

Guest
Vet noen om det er en måte å kjøre looper (gjenta kommandoer) i tetramax eller fra en kommando fil?For eksempel hvis jeg ønsker å gjenta en rekke kommandoer N ganger?(Jeg kunne bare kopiere og lime inn, men N her kan være et meget stort antall.)

Også, jeg prøver å finne ut antall feil oppdages av noen forskjellige vektorer som jeg leste fra en fil (for hver vektor), men på grunn av feil synker jeg må holde tilbakestille feilen listen mellom skyld simuleringer .Finnes det en måte å komme rundt dette?(Jeg bruker full scan metoden og tilsynelatende den Nødrop feilen alternativet fungerer bare for sekvensiell simulering, hvorfor er det og er der en vei rundt det?)

Gi meg beskjed hvis noen har noen ideer, takk.

Vennligst bruk 0809 versjonen, denne versjonen støtte TCL modus og bruke TCL kommandoen Jeg tror det er lett å gjennomføre sløyfer.
For det andre spørsmålet, kan du bruke kommandoen "set mønster eksterne" og "set mønster-del".Håper det hjelper!

Takk for svar, men dessverre har jeg ingen kontroll over den versjonen installert her.Jeg kan bruke eksterne mønstre fra filen, er problemet feilen slippe, ikke mønstrene.Jeg prøver å bruke mange mønstre og finne ut hvor mange feil ble oppdaget etter hvert, heller enn generelle feil dekning og feil slippe hindrer meg i å gjøre dette.Noen andre ideer?

Som jeg sa tidligere, bruker kommandoen "set mønster-del" for å hindre total feil dekning.Og hvis det er feil å slippe, er det fordi mønsteret generasjon basert på diffrerent netlist.Så hvis du kan få resultatet, bare ignorere feilen slippe.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back