The NEW Analog Devices ARM Chip

E

eltonjohn

Guest
Jeg bestemte meg for å kommentere denne nye CPU ..Nå som jeg har noen av de verktøy og kanskje noen andre vil ta hensyn til det.Denne nye CPU er noe i nærheten av Cygnal nå Silab CPUer. Både archirectures er vey lignende. Foruten det faktum at den første er 8 biter og ARM er 32 eller 16. Begge er i en ny kategori av arkitekturene kalles MIXED SIGNAL. Det
er derfor jeg er imot disse prosessorene som blir sammenlignet med AVRs eller Pics .. Denne nye Analod Devices ARM baserte produktet inneholder 12 biter 1 megasample ADCs og 4 12-biters DACS ..Og noen nye digitale periferiutstyr ..liker den nye PLA.Den PLA er en avkjøle Programmerbar logikk enhet.
svært lik en PAL eller gal.Men med mindre produktet VILKÅRENE ..Denne enheten tar imot innspill fra GPIO og interne registre.Logikken celle registrerer kan cloked med systemklokken eller andre.Så i utgangspunktet er mulig å gjøre et raskt møte eller skift registrerer etc. Måten du programmet er det også svært enkelt .. Det er en veldig fin grafikk verktøyet, som lar deg rute signaler og konfigurere utseendet opp tabeller for å gjennomføre de fleste av den klassiske logikken fungerer ..Deretter velger du i menyen til produsere C koden alternativet. Og nødvendig C koden for å konfigurere registrerer derfor produsert.Ved å gjøre PLA programmering i programvare er enkel å rekonfigurere PLA hvis en annen logikk er nødvendig. Det er en veldig convinient måte å skape logikk grensesnitt eller lim logikk med svært lite maskinvare avalaible.

jeg skal gi et eksempel. I'm utforme denne håndholdte med grafiske LCD og termiske skriveren innebygd.Skriveren hodet elektronikk krever svært rask serielt grensesnitt 8 MHz.Så dette i fortiden ville kreve en CPLD gjøre parallell til seriell konvertering og et møte for å produsere et avbrudd, og for å stoppe overføring av data når buffer av skriveren hodet var fullt.På toppen av at den grafiske LCD krever noen logikk å serialize og dekodere til å skrive til porter ..Vel nå jeg tenke å bruke denne PLA å gjøre begge deler ..Først i konfigurere PLA å gi service til LCD ..i input dataene mine, og jeg traff PRINT kommando, nå skriver jeg i LCD "UTSKRIFT ........."Og jeg hoppe til utskrift rutine i konfigurere PLA å gjøre tjeneste til skriveren hodet logikk og i utskrift .....
Alt nå mulig med kun én krets ..Den analog enhet delen er ADUC7024. Det er mye nytt utstyr som kommer, men nå er dette den eneste prøvetakingwww.analog.com/Analog_Root/productPage/ productHome / 0,2121, ADuC7024, 00.html
Sist endret av eltonjohn på 01 Sep 2004 22:37, endret 1 gang totalt

Hva ville du gjøre hvis du var meg? (Ikke meg, men jeg Elton)

Jeg
er veldig mye interessert i å erstatte de viktigste produktet i mitt design. Bestemte jeg meg for å bruke en Cygnal 100Mhz chip..Så jeg begynte mitt design. Så som du kan se
jeg er veldig begeistret for dette analog enhet nye chip,
Det jeg liker er denne nye brikken er som er 32 bit arkitektur, slik at jeg kan gjennomføre et mye kraftigere arkitektur. Filsystem en java-maskin
osv. ..Men bare slå av er at dette er for ny.Å vedta noe som ikke selv ennå i USA. Er litt skummelt .. Ingeniørindustrien Gruppen er basert i NORWEGEN, men på den andre siden Analog Devices er en mye mer solid COMPANY enn Cygnal .. Du ser de ikke selv Cygnal lenger ..nå Silabs ..
Jeg kan gå uansett på dette stadiet ..Hva ville du gjøre?OK GOD .. Good News ..
av Analog Devices

sin del er bare $ 10.50for en 100 stykker, vel jeg vil skrap de SILAB design delen var to ganger det!
og gjøre det redesign med denne nye Chip ..
thanks you help me a lot!bare tuller!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back