TMS320C5416 sample-prosjekt

V

vaf20

Guest
Hei alle vennen min
Jeg ønsker å lære Ti DSP så laget en liten bord via TMS320C5416 og jeg vil skrive standard C-kode med denne favoritten DSP.
Har noen eksempler på lite FULL prosjekt som blir skrevet i C? eller noen prøve dette DSP med lite full koden? så fall, kan du dele disse doc skjer med meg.
tnx

 
Hei igjen vennen
egentlig er det ingen å dele eksempel C-kode med meg? eller vise meg en link!
tnx

 
Hei vaf20,
Se her: http://focus.ti.com/general/docs/university/univ.tsp?templateId=5807&navigationId=11083&path=templatedata/cm/univgen/data/univ_exchange_dsp
Det er mange nyttige prosjekter og eksempelkode.Du må foreta en registrering for å laste ned filer, men det er gratis.

 
hei SuperUser
tnx egentlig, men jeg vil koder som er mer enkle, som tranmiting en tipical mønster via McBSP!dette er veldig lite enkelt prosjekt - og skrevet i standard C.
OK?
tnx fremover virkelig for ur svar
annen hjelp

og det er nyttig, mens jeg har 5416DSk, men jeg MAK opp min egen enkle bord!
tnx igjen

 
Jeg er interessert i digital signalbehandling med DSP eller fgpa, men jeg er en beginnar, jeg trenger noen eksempler på prosjekter, selvfølgelig, hvis kan gi skjematisk og PCB, i mellomtiden gir programvaren sin kode, som er veldig sjenerøs.

 
Du kan laste ned en masse eksempel prosjekter fra ti webcite.But du kan kjøre de fleste av disse prosjektene på plattformen EzDSP only.If du ønsker å overføre den til din egen pensjon, må du endre CMD filen i project.CMD fil kritisk og vanskelig for å utvikle TI DSP.

 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top