transistorer til industriell PROGRAMMENE

E

ee_jm

Guest
Greetings av fred og kjærlighet!
Jeg er en fjerde år ECE student, og jeg vil be om hjelp om min rapport, transistorer for industrielle applikasjoner, jeg virkelig trengte din hjelp.
Takk foran og --- Bless ...!

HI Kjære,
I den første tiden av Transistor circuit design, Bipolar junction Transistor eller BJT, var den mest brukte Transistor.Selv etter MOSFETs ble tilgjengelig, BJT forble det Transistor valgfrihet for digitale og analoge kretser, fordi de er enkle produserer og hastighet.Men den MOSFET har flere attraktive eiendommer for digitale kretser, og siden store fremskritt innen digitale kretser har skjøvet MOSFET design til state-of-the-art.MOSFETs er nå ofte brukt for både analoge og digitale funksjoner.BJT brukes som en elektronisk bryter i jordet-emitter konfigurasjon
Forsterker krets minimal felles-emitter konfigurasjon
[edit] Switchbokser
Transistorer blir ofte brukt som elektroniske brytere, både høy effekt applikasjoner inkludert slått-mode strømforsyning og strømsparingsmodus programmer som logikk porter.[edit] Forsterker
Fra mobiltelefoner til TV, stort antall produkter inkluderer forsterkere for lydgjengivelse, radio overføringen og signalbehandling.Den første diskrete Transistor audio forsterkere knapt levert noen hundre milliwatts, men strøm og audio fidelity gradvis økt som bedre transistorer ble tilgjengelig og forsterker arkitekturen utviklet seg.

Transistorer ofte brukes i moderne musikalske instrument forsterkere, der kretser opptil noen hundre watt er vanlige og relativt billig.Transistorer i stor grad har erstattet ventiler i instrument forsterkere.Noen musikkinstrumenter forsterker produsenter blanding transistorer og vakuum-rør i samme krets, til å utnytte iboende fordelene ved begge enhetene.[edit] Computers