Transmitted Power i en waveguide hjelp CST

A

Ashubhu

Guest
Hi everybody
jeg analysere Cylindrical waveguide hjelp CST Microwave Studio.Jeg ønsker å beregne Total Power overført og Power tap for en sylindrisk waveguide hjelp CST men jeg er ikke forstå hw kan jeg regne det?Plz hjelpe meg.

Takk

Ashubhu skrev:

Hi everybody

jeg analysere Cylindrical waveguide hjelp CST Microwave Studio.
Jeg ønsker å beregne Total Power overført og Power tap for en sylindrisk waveguide hjelp CST men jeg er ikke forstå hw kan jeg regne det?
Plz hjelpe meg.Takk

Hei, takk for svar
Jeg har vurderer Cylindrical waveguide nøyaktig.For dette, jeg vil den totale kraften som overføres (Pt) og strømbrudd (PL) utregning som du kan se i Liao's Book.Disse Jeg vil regne med CST.Power overført og strømbrudd med modewise er også av interesse.Så du plz hjelpe meg hw kan jeg regne med CST.S-parameter vi har funnet, men Power overført og strømbrudd er forskjellige fra det.

Takk

Kraften vil bli reflektert, overføres og tap.
1-S11 * S11 representerer kraften fra refleksjon tap.Hvis waveguide ikke har noen tap, S21 * S21 = 1-S11 * S11.Imidlertid har praktisk waveguide tap, 1-S11 * S11-S21 * S21 representerer tap ved overføring

Kezman skrev:

Kraften vil bli reflektert, overføres og tap.

1-S11 * S11 representerer kraften fra refleksjon tap.
Hvis waveguide ikke har noen tap, S21 * S21 = 1-S11 * S11.
Imidlertid har praktisk waveguide tap, 1-S11 * S11-S21 * S21 representerer tap ved overføring

Det samme til det!
Du kan simulere hvilken som helst modus i CST, men praktisk, tapet ligger på modus der du inspirit på port.

Du trenger ikke å endre strøm på porten, fordi S-Parameter er andelen av makt i CST.Hvis du ønsker å få tap om makt, kan du beregne: Transmitted Power (dBm) = Input Power (dBm) - | S21 | (dB).Hvis du ønsker å få tap om Watt, du kan Input Power (Watt) overførbare Power (Watt)

Kezman skrev:

Det samme til det!

Du kan simulere hvilken som helst modus i CST, men praktisk, tapet ligger på modus der du inspirit på port.Du trenger ikke å endre strøm på porten, fordi S-Parameter er andelen av makt i CST.
Hvis du ønsker å få tap om makt, kan du beregne: Transmitted Power (dBm) = Input Power (dBm) - | S21 | (dB).
Hvis du ønsker å få tap om Watt, du kan Input Power (Watt) overførbare Power (Watt)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back