Trenger brukere oppfatning om DSPic fra Microchip

M

Maverickmax

Guest
Hei Jeg har funnet ut at microchip selger DSPic chip og utvikling bord. Har noen i dette forumet nylig brukt denne brikken før? Er det noe bra? Gi meg beskjed asap har universitetene begynte å undervise student å bruke denne brikken nå? Maverickmax77

Ja, The dsPic serie MICROS er svært gode. De er 16 bit MICROS og kan klokke opp til 120MHz. Microchip har også et ganske stort bibliotek med felles DSP rutiner.

[Quote = btbass] Ja, The dsPic serie MICROS er svært gode. De er 16 bit MICROS og kan klokke opp til 120MHz. Microchip har også et ganske stort bibliotek med felles DSP rutiner. [/Quote] Har du virkelig brukt DSPic? Har den hardware feil?

Sorry for forsinkelsen i å svare, men jeg har vært borte arbeidet med en software kontrakt, børsteløs motor kontroll med dsPic30F4012! Ja, det har noen hardware feil, men støtte fra Microchip er veldig bra. De publiserer errata docs på sitt nettsted, og arbeider med stryke ut bugs. De kan også gi råd om løsninger. Det er ganske quantom sprang fra midten og høye rekkevidde PIC. Jeg foreslår at du får "dsPIC30F programmeringsruten Reference Manual 'og' dsPIC30F Family Reference Manual" fra nettstedet. For mange funksjoner å gå inn på her, men disse er dårlige ass chips!

hei gutter. fint forum. Jeg ønsker å gjøre et prosjekt ved hjelp dspic mikrokontroller men vet ikke hvor du skal begynne egentlig. kan noen gi meg noen tips / ideer om hva som kinda prosjektet ville være best å bruke dsPIC mikrokontrollere? takk.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back