Trenger du å sende data til GPRS-modul konfigurert som server

V

vdharan

Guest
Hei, jeg bruker SIM100S GSM / GPRS-modul. Denne modulen har fått en mulighet til å konfigurere den som en server. Også Det er en kommando for å tildele et portnummer å godta innkommende tilkobling når konfigurert som en server. Når jeg konfigurere den som en server og når jeg ber om for IP-adressen, det gir meg en IP-adresse som er tildelt den av tjenesteleverandøren. Nå ønsker jeg å åpne en socket til denne IP på tildelt portnummeret fra en annen ekstern maskin på internett. Når jeg prøver å åpne en socket, Iam får en feilmelding som "Network er unreachable". Hva bør jeg gjøre for å koble til enheten og sende data?. Kan noen gi meg et forslag om å gjøre det samme. Hilsen vdharan

Hei, Har du vært i stand til å løse dette. Jeg planlegger også å bygge et lignende nettverk og trenger hjelp i å initiere.

Hei alle sammen, jeg er en dataingeniør student og min senior prosjekt er å designe en innebygd web server bærbar enhet som bruker CS8900A. og jeg samler infromation for dette .. hjelp jeg er verdsette Ur kontakt .. takk u

De fleste GPRS tjenesteleverandører gi en privat IP til GPRS-tilkoblinger. Det er ikke en Realworld IP Så selv om det kan brukes enkelt som en web-klient, ville det ikke være mulig å bruke som en web server.

Hva jeg føler er at vi trenger en statisk IP for denne type program. Har noen en har noen oppdatering eller er succeessful i å lage en innebygd server?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back