Trenger du hjelp med SIM900A PCB

S

sa4250mnpo70

Guest
Hei .... Jeg jobber på en utvikling bord og må grensesnitt SIM900A modul med MCU ... problemet jeg møter er jeg ikke kan finne en passende 68pin pakke for SIM900A fra biblioteket. Jeg bruker Proteus ARES programvare for PCB design. Alle som allerede har et PCB layout ha SIM900A fotavtrykket for ARES kan hjelpe meg sterkt. Vennligst gi meg med den ARES filen. Takk på forhånd ....

Sim900 PCB fotavtrykk pakken er ikke en av de standard pakkene som finnes i bibliotekene i de fleste PCB designverktøy. Du må gjøre sin PCB merket selv.

Sim900 PCB fotavtrykk [URL = http://www.4shared.com/zip/MdsvQmF-/sim900.html] sim900.zip [/URL]

Takk .. men jeg er på utkikk etter en PCB footprint for ARES programvare av Proteus. Forresten hvilken programvare brukte du og hvordan du åpne denne filen?

kjære frind denne filen åpen med protel hvis du ønsker Proteus fotavtrykk bør du konvertere med en omformer

kjære frind denne filen åpen med protel hvis du ønsker Proteus fotavtrykk bør du konvertere med en omformer
Vennligst foreslå en egnet omformer for handlingen ... Takk

Jeg trenger AT kommando for å automatisk motta en samtale, er enhver man hjelpe pls.I hjelp SIM900A Takk Raj

Jeg trenger AT kommando for å automatisk motta en samtale, er enhver hjelp pls.I hjelp SIM900A Takk Raj
Last ned SIM900A dataarket og se etter ATS0 kommando For eg. ATS0 = 10 automatisk skal svare på anrop etter 10 ring ... her betyr linjeskift og betyr linjeskift

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back