Trenger du hjelp på Philips PDIUSBD11

W

weeyndha

Guest
Hei alle, jeg trenger hjelp på PDIUSBD11. Det holder avbryte registrere deg for å være 0x0001. Jeg er ikke i stand til å deaktivere HUB-funksjonen. Hvordan bør jeg gjøre?

besøk utover logikk nettside, de har eksempel-kode ved hjelp av en pic16f877 tilkobles en PDIUSB11. De har også piont ut feil i Philips datablad, herunder problemet du snakker om. Jeg bruker det selv og prøver å skrive et generisk C program for å telle som en HID-enhet. :?

Jeg har ikke et problem med hinsides logikk kode. Dette er init kode jeg bruker for PDIUSB11, må du kalle den etter hvert nullstilt. //------ Init usb void USB_Init (void) {unsigned char buffer [2]; / * Disable Hub funksjon i PDIUSBD11 * / buffer [0] = 0x00; D11CmdDataWrite (D11_SET_HUB_ADDRESS, Buffer, 1); / * Sett Adresse til null (standard) og aktivere funksjonen * / buffer [0] = 0x80; D11CmdDataWrite (D11_SET_ADDRESS_ENABLE, Buffer, 1); / * Aktiver funksjon generisk endepunkter * / buffer [0] = 0x02; D11CmdDataWrite (D11_SET_ENDPOINT_ENABLE, Buffer, 1 ); / * Set Mode - Enable SoftConnect * / buffer [0] = 0x97; / * Innebygd funksjon, SoftConnect, Clk Run, No LazyClk, Remote Wakeup * / buffer [1] = 0x02; / * CLKOut = 16MHz * / D11CmdDataWrite (D11_SET_MODE, Buffer, 2);} exactally hva problemet er du?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back