Trenger du hjelp til å bygge en FM-sender

D

devilgod

Guest
Hi Guys, Mitt navn devilgod, fra den siste måneden, har jeg vært forsket på å bygge FM-sender. Jeg er en totalt nybegynner. Jeg fant en video på youtube hvor den fyren gjorde en tre FM-sender. m.youtube.com / watch? gl = US & hl = no-NO & klient = MV-google & v = DXhbGzdecHI & fulldescription = 1 Han har lagt listen over ting som trengs også. Jeg kjøpte ting fra butikken. List: - 1) 2N3904 transistor X 2. 2) 1nf keramiske kondensatoren. 3) 100nf keramiske kondensatoren. 4) 10pf keramiske cap. 5) 33pf keramiske cap. 6) 22nf keramiske cap. X 2 7) 1-5p TO 30p luft trimmer. 8) 470 R motstand 9) 47k motstand 10) 10k motstand 11) 68k motstand 12) 1M resistor 13) 10mm mic 14) Antenne 15) batteri plugg nå når jeg fulgte tut, jeg skrånende se hva resistor & capacito han bruker. Betyr hva du skal bruke hvor og han dint selv har stemmen i video. Så jeg er forvirret. Så noen kan gi noen info, koblingsskjema å lage en FM-sender ut av disse tingene. PLEASE.

Koblingsskjemaet blinker opp nå og then.When sitt på skjermen pause videoen og prøve og kopiere kretsen ned på et stykke papir til å arbeide fra. Frank

hei ... FM-senderen kretser er det i mange nettsteder. Bare gjør et google bildesøk "FM-sender krets diagram" og du vil få mange ..

Takk fyrene, dint jeg ser det er en ckt diagram i videoen ....:) jeg ll innlegg hvis jeg møtt noe problem ...

Åpnet videoen på vanlige Youtube nettstedet, stoppet videoen på 0:58 og fikk følgende skjermbilde. [Attach = KONFIG] 58478 [/ATTACH] Det burde få deg i gang. Hvis du ikke vet hvordan du skal lese motstand farge bandet koder, google det og det er mange tutorials. Det er egentlig ganske enkelt når du ser på en kjent motstand og kamp er det farger / tall.

Ya Jeg fikk screenshot .. men i denne videoen, er det kondensator skrevet på 223 på den. men jeg har kondensatoren 203 skrevet på den. så vil 203 vil jobbe i stedet for det ...