Trenger footprints / symboler for SIM300 modulen i ALTIUM

S

semelak1

Guest
Jeg bygger en krets som inkluderer SIM300C modulen. Jeg kan ikke synes å finne en plass (eller symboler) for SIM300 modulen, SIM-kortholderen, og de andre kontakter for modulen. Hvor kan jeg få fotavtrykkene / symboler for de ovennevnte delene?

Alle av dem r tilgjengelig på SIM300 dataarket selv anyways jeg skal laste opp 6pin SIM-kortholderen fotavtrykk og dataark som har kontakt fotavtrykk også. I hav eagle bibliotekene som weel hvis u trenger jeg kan sende u

Takk for svar og dokumentene. Skje du å ha ALTIUM Library Parts (som inkluderer både symbol og fotavtrykket) for SIM-kortholderen og SIM300C?

[Quote = semelak1] Takk for svar og dokumentene. Skje du å ha ved ltium Library Parts (som inkluderer både symbol og fotavtrykk) for SIM-kortholderen og SIM300C? [/Quote] Vel jeg bruker eagle for min PCB-design og aldri har hatt brukt ved ltium så jeg behøver hav biblioteker for @ ltium

Kan du dele Eagle bibliotek / symbol / footprint du ha for SIM300 modulen eller SIM-kontakten?

[Quote = semelak1] Kan du dele Eagle bibliotek / symbol / footprint du ha for SIM300 modulen eller SIM-kontakten? [/Quote] Jeg er ikke stand til å feste. LBR filene kan b hvis u kan GIV ur e-post id eller mail meg på vamsi.kodati @ gmail.com Jeg skal sende deg

Kan noen send meg eagle LBR filene for SIM GPRS-modul? takk Paul

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back