Trenger hjelp i Brain Computer Interface

H

hanukaran

Guest
PHP:
Hei, jeg trenger hjelp i prosjektet mitt. Jeg trenger for å utvikle en Sofware som kan gjenkjenne og klassifisere brainwave.I trodde ønsker å utvikle programvare ved hjelp av matlab.Im begginer. Im læring now.I allerede har funnet EEG data i EDF-format og tekst format. Kan noen lede meg til å utvikle dette prosjektet. Takk og hensyn Prabakaran

hei Prabakaran .. im også gjør prosjektet mitt på 2D markørbevegelse hjelp EEG signal .. kan u pls gi meg de EEG data? thnx på forhånd

hei Prabakaran .. im også gjør prosjektet mitt på 2D markørbevegelse hjelp EEG signal .. kan u pls gi meg de EEG data? thnx på forhånd
ya sikker bror ..... la meg legge .... jeg legge the.edf data og. txt data ..... anywat hvilken plattform bruker ..... kan vi gjøre sammen hvis du ønsker .... :) .. hvis du ønsker kan du legge meg i Facebook [e] pravan@live.com [/email] tanker n hilsen Prabakaran MUnusamy

hei Prabakaran jeg også ønsket å gjennomføre en Brain Computer Interface for multi bevegelse i matlab. ville u plz hjelpe meg hvis u gjorde det. oppriktig

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back