trenger hjelp oscillator design

S

shahrol_hisham

Guest
Jeg nå prøve å lage en RF-senderen.I mitt design må jeg brukte en oscillator som en del av designet.Kan noen kroppen hjelpe meg i hvordan man skal utforme et rf oscillator.Hva formulla og hva paremeter må ta i kontoen.Jeg har et schmatic for crystal oscillator men det jeg trenger her er hvordan man skal designe oscillator starte fra null.

Ganske mange bøker på oscillator design har blitt lastet opp gjennom årene, prøver søker jeg ganske sikker på at du finner det du trenger.

sjekk følgende link:
ftopic80813.html

lykke til!

hilsen,
jordan76

Leie i et notat i hvordan design rf blandebatteri bruker Transistor.Denne kretsen er å Full mottakeren kretsen etter at jeg kan designe en transmiter.

vcc ---------------------------------------
| | |
| | -------
CRL VC
| | -------
| | |
en ----------- ---------------- K
|
|
GND --------------------------------------Ruten vises ovenfor er en oscillator i laget for fr transmitter.Jeg brukte 2n2222 Transistor L er inductor - Jeg gjør noen slår fra wire, VC er veriable kondensatoren.R Jeg brukte 200 ohm og kondensatoren c 0.01u.for vcc Jeg brukte 9v.Utleie jeg ikke sikker på hvor ofte, men når jeg stiller i nærheten av en radio får jeg en lyd når jeg slår en VC.For transmiting en data jeg bare dra ut cap c og koble uc med data signal til punkt a.Den moduleringshjul det brukes nå ook på off taste.Jeg jobber for mottakeren krets hvis det jeg skriver i dette forum.

beklager ovenfor krets leier jeg inn nye ruter i bmp format.Jeg dont har schmatic skribent programvare.
Beklager, men du må logge inn for å vise dette vedlegget

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back