Trenger hjelp til administrerende databasen med mikrokontroller

S

sivaskgr

Guest
hei jeg er ny på dette forumet ..Jeg trenger hjelp til å administrere databasen med mikrokontroller.
Egentlig jeg gjør mitt prosjekt i offentlig transport automatisering.I dette tenkte jeg å implementere mikrokontroller som en sentral styringsenhet som mottar melding fra busstopp og send til busser til den aktuelle ruten.Så her jeg trenger for å administrere databasen ..Hvis mulig fortelle meg tilkobling programvaren som styrer database med kontrolleren.Også bestemt UC ..

Det synes du prøver å styre alt i én pakke, må du spesifisere
hvilken type data / Database du ønsker å behandle?
hva som kan være på størrelse med database?
hva er form / type melding?så den kan ses enten dataene er overkommelig med en enkel LDO eller trenger du noe annet, vennligst spesifiser dette.

takk for replyin mitt tema ..
Som jeg sa, er her jeg bruker sms tekst-modus for å sende melding til sentral styringsenhet (CCU) via GSM.Faktisk min ide er å sende 3-sifret kode destinasjon punktet fra ombordstigning punktet med en passasjer.Så slik mange vil bli sende frå ulike busstopp samtidig til CCU.Så det gjelder å håndtere alle disse opplysninger.Dette er wat Jeg spurte hvordan håndtere disse datasett i UC?Etter å samle alle disse datasett i ve å sende informasjon til spesiell rute bussen som passasjeren venter i respectd bussholdeplass.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back