trenger hjelp .. uplink makt kontroll LTE bruke MATLAB

E

epy

Guest
helo det .. Jeg trenger hjelp i å simulere algoritme uplink makt kontroll LTE bruke matlab .. er det flere referanser fra IEEE tidsskrifter nevnt systemnivå simulator og link-nivå simulator .. hva er forskjellene mellom dem? og hva er de viktigste aspektene simulere uplink makt kontroll.? og sist, er det noen har blokkdiagram eller flytdiagram for uplink makt kontroll eller system nivå og link-nivå simulator? takk

Jeg jobber også på samme tema .. til nå hva u gjorde i det ..?

Vel, jeg har vært på leting etter LTE verktøykasse. nå er jeg fortsatt lære sin kode og finne en måte å modifisert eller sette inn Pusch algoritmen. hva med deg?

Vennligst ta en titt på LTE PHY Lab, som er omfattende implementering av LTE Rel.8 fysiske laget som en form for Matlab verktøykassa. Her er linken: [url = http://is-wireless.com/products/lte-phy-lab] LTE PHY Lab? | IS-Wireless [/url] eller på matlab hjemmeside: [url = http://www.mathworks.com/products/connections/product_detail/product_53919.html] 3Pty - LTE PHY Lab og WiMAX PHY Lab - LTE og mobil WiMAX PHY lag verktøykasser [/url]

Så vidt jeg vet, er LTE PHY Lab ikke en åpen kildekode-verktøy, takket hvorfor er godt beskrevet, med fleksible kontroll av alle nødvendige parametre, f.eks: - ressursallokering (antall og plassering av ressurs blokker) - inngang bits for data og kontroll kanaler - MIMO konfigurasjon (antall antenner og virkemåte) - MCS (modulasjon, transport blokkstørrelse, redundans versjon) - systemet parametere (UE og Cell IDer, system BW, kontroll areal størrelse, UL kanaler 'konfigurasjon) og noen ekstra funksjoner: - Downlink og uplink (inkludert Rach) støtte - Støtte for alle de LTE båndbredder: 1.4MHz, 3MHz, 5MHz, 10MHz, 15MHz, 20Mhz - Channel modeller inkludert (AWGN, SUI, E-UTRA 3GPP TS 36.101) - Test filer inkludert - Mulighet til å kombinere med andre Matlab funksjoner og verktøykasser (f.eks Signal Processing Toolbox og kommunikasjon verktøykassa) For spørsmål tror jeg, er den beste måten å kontakte dem direkte, for eksempel via e-post: info@is-wireless.com Cheers, Piotr

I utgangspunktet prøver jeg å finne ut forholdet mellom PAPR reduksjon og Power Control i mobilkommunikasjon ... for å få MATLAB koder, er det noen god nettside relatert til at ..???

Med LTE PHY Lab kan du: • redde produksjonen av baseband bølgeform og legg behandle dem med PAPR reduksjon algoritmer (ved å konfigurere passende girkasse) • etterligne PHY og trådløs kanal å jobbe på Power reguleringsalgoritmer • arbeid på PAPR og PC algoritmer for både terminal og basestasjoner • måle PAPR over det reelle signaler og sammenlign OFDMA med SCFDMA • arbeid på fast og nyeste standarder innen mobil kommunikasjon. LTE PHY Lab: • er skrevet i Matlab (implementert som Matlab verktøykasser) og er lett utvidbar • reflekterer standardene specs - du kan arbeide på din algoritmer ha LTE PHY implementert

Nedenfor finner filmen, som beskriver LTE PHY Lab søknaden og evner: [url = http://www.youtube.com/user/TheISWireless] YouTube - TheISWireless er Channel [/url]

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back