trenger hjelp

F

feroz

Guest
Hei alle.
kan noen der ute som kan hjelpe meg.faktisk im learnig vhdl språk, og jeg vil gjerne vite hvilke som er best simulator å bruke ..
Jeg håper jeg ville svare ganske snart ..
ha det

Modelsim
Sist endret av vvvvv
22. januar 2006 12:40, endret 1 gang totalt

Modlesim er det beste valget.Du kan få programvaren fra Xilinx

Hallo
Jeg tror at det beste er Aldec Active-HDL, men Modelsim er flott også.
Du kan imidlertid slippe utseendet til DirectVHDL - gratis programvare som du kan finne i nettet på www.gmvhdl.com.
Hilsen

hei,
hva u mener ved å si bedre simulator?? på hvilken måte gjør disse simulatorene avvike .. faktisk, jeg har arbeidet bare på modelsim og føler innhold med samme .. så jeg vil gjerne vite ...

thanx alll ....Lagt til etter 37 sekunder:thanx alll ....Lagt til etter 17 minutter:thanx alll ....Lagt etter 1 minutt:thanx alll ....

Jeg måtte si Modelsim, dens virkelig enkel å bruke

ok, etter min mening, Modelsim er det beste, godt du kan få det fra @ ltera qu (at) rtus

hi friend.iam bruker modelsim 6.0 fra 1.5 yr, engasjert følelse komfortabel med tht og jeg håper det er bedre.

ha det.

Interessant spørsmål ...Hvis du vil bruke modelsim @ ltera og Xilinx Web Edition ha det ...Hvis du vil bruke Aldec kan du bare har tid begrenset opplag ...Gjør dine ønsker

ja jeg tror modelsim er goog.i brukes ise6.og modelsim til simulator.it er svært good.try det

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back