Trenger hjelp!

K

kengloong

Guest
Moderering:

alle dine 23 innlegg er bare fordi du vil reparere en UPS ikke du tror du har bedt nok?

Hallo!

Produsent og modell ingen av UPS?(Jeg håper det ikke APC)

CULagt til etter 12 minutter:gropen wrote:

Produsent og modell ingen av UPS?
(Jeg håper det ikke APC)

Produsenten er HØYRE POWER UPS og modellen er Power CUBE 750G2.

Håper dere kan hjelpe.

Takk!

kengloong wrote:

Produsenten er HØYRE POWER UPS og modellen er Power CUBE 750G2.

kengloong wrote:

Jeg lurer på hvorfor jeg allerede erstattet 4pcs Power MOSFET og Voltage regulator IC men systemet fortsatt mislykkes.For din informasjon, under UPS kjører på batteri, er det angitt UPS sviktet og ikke gir output spenning.
Så, når jeg slått på UPS igjen (slått på Innkommende Supply).
Den relésending ikke jobber med å skjære av tilførsel fra et batteri etter levering ta over av kommersielle AC forsyning.Power MOSFET opprinnelig del er STP60NF06, men dessverre kan jeg ikke få det, så jeg erstattet den med STP60N06.
Samme til Voltage Regulator IC jeg erstattet LM317 stedet for opprinnelige del er LM317T.
Er det berørte systemet?

[quote = "kengloong"]kengloong wrote:

For info, batteriet (ny kjøper) skal fungere hvis jeg startet opp min UPS, ikke sant?

Da jeg målte batteriet output, utdataene spenningen 11.99VDC.Når jeg slår på UPS, utdataene for batteriet er 12.16VDC.Så, er det kretsen lade batteriet?

Kan du forklare mer om H-broen krets?Hvordan konfigurasjonssiden å utforme denne kretsen?

kengloong wrote:

Da jeg målte batteriet output, utdataene spenningen 11.99VDC.
Når jeg slår på UPS, utdataene for batteriet er 12.16VDC.
Så, er det kretsen lade batteriet?

Min UPS nå fungerer bare etter at jeg erstattet Power MOSFET STP6NF06.Nå har jeg møtt et annet problem som da min UPS på standby, det
er i stand til å levere 240VAC i produksjonen.

Når jeg slått av innkommende tilbud, UPS batteri backup kunne backup 240VAC uten last.Når jeg slår på maskinen min,
er det backup bare for noen sekunder.Hvorfor var dette skje?

Håper noen kunne hjelpe.

kengloong wrote:

Når jeg slått av innkommende tilbud, UPS batteri backup kunne backup 240VAC uten last.
Når jeg slår på maskinen min, er det backup bare for noen sekunder.
Hvorfor var dette skje?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back