trenger noen råd

A

airboss

Guest
Hei alle,

Jeg kommer og tok eksamen i mai.Jeg har nettopp byttet til analog design feltet et år nå.Jeg har utviklet et OPAMP og gjort et prosjekt om støy analyse forstand forsterker.Jeg vet det er vanskelig å finne en oppføring nivå jobb spesielt i dette området.Men jeg skal gjøre mitt beste.

Jeg har lagt merke til at mange bedrifter krever ppl med følgende erfaring: ADC / DAC, filter, PLL, layout.

Jeg ønsker å lære av meg selv, jeg vil velge en av de fire og bygge prosjektet.Mitt spørsmål er, hvor man er mest oppnåelig innen mindre enn 3 måneder?Eller som man er lettere å lære?

takk!

Såvidt jeg vet det lettere å lære ADCs og DACs, layout enda vanskeligere, men har stor etterspørsel, er svært intersting også .........

første er at ADC og DAC er to forskjellige emner og neste ting er at for føring i selskapet trenger du bare god grunnleggende ingenting annet ... bare være kjent for thjis tpic er mer enn det ... selv da hvis u vil, kan du gå for DAC eller PLL .. alle de beste

i opnion min, er layouten den enkleste
men kretser design er utfordrende.Lagt etter 2 minutter:som du har en fundmental av OPAMP, foreslår jeg å velge ADC eller ADC design.

For meg Layout er enklere og nyttig å lære.Men det er en fordel for deg hvis du vet kretsdesign som PLL, filter, og ADC / DAC.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back