Trenger Samsung 3373Z servicemanual (Chassis sct11c)

N

Naw_S

Guest
kan noen vennligst hjelpe meg å finne de sm, jeg har allerede fått chassis sct11b og sct11d men de er forskjellige, trenger sct11c.

Jeg får dette problemet med samsung tv: Hvit raster med fback linjer. Kan noen hjelpe please.

Tension av katoder, kan forsterkere av farge Et annet symptom er at skjermen denne vertikale hvite og med linjer av retrazo, i dette tilfellet vil være nødvendig å verifisere spenningen i samlere av de tre transistorer som er spenningen på 200 volt som ankommer spargap og K blir matet der med en motstand på ca 10K hver transistor å mangle spenningen før hver 10 motstanden vi vil bare ha utsatt symptom og trenger den til noen transistor som er etter motstanden 10K dominerte fargen på samme ett. Otro síntoma puede ser que la Pantalla este blanca y con Lineas de retrazo vertikal, en este caso Habra que verificar la spenningen no los colectores de los tres transistores o havet la spenningen de 200 volt que llegan al spargap y de aHi se alimenta con una Resistencia de aproximadamente 10K en Cada transistor de faltar la spenningen antes de Cada Resistencia de 10 K tendremos el síntoma recién expuesto y de faltarle en algún transistor o havet después de la Resistencia de 10K predominara el farge del mismo.

hei vennen min her ur chassis, og det er det beste jeg kunne få håper det vil hjelpe u løse ur problem:) Vennlig hilsen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back